);

Mindset en afvallen. 10 tips om je mindset een boost te geven met afvallen!

Mindset en afvallen. 10 tips om je mindset een boost te geven met afvallen!

mindset en afvallen uitgelicht

In deze blog ga ik het met hebben over hoe je de juiste mindset kunt creëren voor als je wilt gaan afvallen. Dit is echt een heel belangrijk punt. Is je mindset niet goed, dan ga je ook geen succes boeken.

Je bent mooi, Je bent sterk, Je kunt het, Je bent het waard!

Wanneer je voor jezelf hebt besloten om af te vallen begin je aan iets waar je echt resultaat uit wilt halen. Je gaat je verdiepen. Google helpt je daar waarschijnlijk bij. Of je schaft een boek aan op bol.com.

Ontdek hier boeken op bol.com over mindset en afvallen

Tip 1: Mindset en afvallen, ken je ‘The Law Of Atraction’ al?

mindset en afvallen law of atraction

Wanneer je wilt gaan afvallen raad ik je dit boek aan om eerst te gaan lezen. In The Law Of atraction leer jij de kracht van positief denken. Met positief denken leer je het vermogen om de dingen aan te trekken die we graag willen, door onze gedachte daarop te concentreren.

Dit betekent dat je goede dingen in je leven kunt manifesteren door erover na te denken en te geloven dat het kan gebeuren. Wist je dat je de Law of Attraction gewoonten ook ontzettend goed kunt gebruiken om af te vallen?

Bestel dit boek op bol.com of bekijk de film op Netflix. Er kan wel eens een nieuwe wereld voor je opengaan!

Tip 2: Stel jezelf een beter leven voor!

Hoe zou je leven worden verbeterd als jij je leefstijl veranderd? Probeer zo specifiek en gedetailleerd mogelijk te worden Zou u een betere, betere ouder, vriend, minnaar, partner, echtgenoot zijn? Wees gelukkiger? Lach meer? Zou je beter slapen? Zou je meer energie hebben?

Zou jij je sexy voelen in een nieuwe jurk? Voel je je comfortabel in kleding? Hoe zou het leven zijn als je gezonde gewoonten invoert?

Een beter leven voor ogen geven, geeft ons iets om naar uit te kijken en naar toe te werken. Het veranderen van onze gewoontes kan moeilijk zijn, dus waarom zou je je druk maken als het ons niet naar iets nieuws en verbeteringen leiden?

Neem in het begin en tijdens uw strijd tegen de kilo’s de tijd om je een beter leven voor te stellen.

law of atraction

Tip 3: Geloof in jezelf!

Dit is echt super belangrijk. Het heeft geen zin om een ​​visie te hebben als je niet gelooft dat die werkelijkheid kan worden. Je moet met alles geloven dat je dit kunt laten gebeuren. Dat jij je gewoontes kunt veranderen, gewicht kunt verliezen en een beter leven op je staat te wachten.

Tip 4: Behoud controle over jezelf!

Je herkend vast wel dat het gevoel dat afvallen iedere keer mislukt. Dit dieet werkt niet bij me. Ik heb geen tijd om af te vallen. ik werk meer dan 40 uur in de week en ik kan het niet combineren. ik heb kleine kinderen, ik kan geen gezond voedsel betalen, mijn lichaam moet veranderen en alles daartussenin.

Wanneer je plotseling gaat afvallen dan ben je ineens happy. Nu komt het punt om dit vast  te gaan houden. Je moet nu dus controle over jezelf blijven houden.

Tip 5: Begin met mindfulness

Mindfulness kan je ondersteunen met je mindset en afvallen. Wanneer jij je geest onder controle kunt houden dan weet ik 100% zeker dat je mindset voor het afvallen ook beter zal gaan.

lees ook: Mindfulness, wat is het en hoe kun je het thuis uitvoeren?

Mindfulness kan veel doen om goed voor je lichaam te zorgen. Je leert uiteindelijk mindfull eten. Er zijn verschillende studies geweest die hebben aangetoond dat mindfulness je positief kan ondersteunen met afvallen.

gratis ebook

Tip 6: Focus op oplossingen en niet op excuses

Met afvallen is het vaak 9 keer vallen en 10 keer opstaan. Ga altijd voor oplossingen en niet voor excuses.

  • Ik kan op dat moment niet naar de sportschool of:  “Ik ben ziek” of “Die oefeningen hebben nooit voor mij gewerkt”. Dit geeft ons toestemming om op te geven of niet te proberen. Dit geld ook voor je mindset met afvallen.
  • Ga ieder excuus eens goed beoordelen. vul ieder excuus eens blanco in. zo sta je veel sterker!
  • Ben je klaar voor veranderingen? Stap eens uit je comfortzone. Stoppen dus met het maken van excuses. Ook al wil je graag die skinny jeans dragen, meer energie en die killerbody. In werkelijkheid voelt iedereen zich wel eens oncomfortabel
  • We zijn niet klaar om onze eetgewoonten te veranderen, prioriteit te geven aan lichaamsbeweging, controle te krijgen over ons doen en laten en het  plannen en bereiden van maaltijden. Natuurlijk zeggen we dat we willen afvallen, maar onze excuses zeggen anders.  

Tip 7: Planning, voorbereiding .. en actie!

Verandering gebeurd niet zomaar. Niemand wordt wakker en verandert onmiddellijk gewoonten zonder enige inspanningen. Heel erg vaak kijken we naar afvallen en mindset - nooit opgeveniemand die de doelen om af te vallen allang heeft bereikt.

Ook deze personen hebben tegen dezelfde problemen aangelopen waar jij mee worsteld. We kunnen iemand zijn dag 1 niet vergelijken met dag 300. In die tussenliggende dagen kan er wel heel veel bloed, zweet en tranen zijn gevallen

Het grote verschil is dat diegene die wel succesvol is afgevallen dit heeft volgehouden. Oftewel de planning was goed, de voorbereiding was goed en er is actie genomen.

Tip 8: Wees dankbaar!

Dankbaarheid tonen voor alles wat het leven ons geeft, is zo ongelooflijk belangrijk. Dit leer je ook bij mindfulness en The Law Of Atraction. 

Dankbaarheid is een mentaliteitsverandering die je door de beste en slechtste tijden van je leven zal leiden. Zelfs de dingen die ons uitdagen of pijn doen, zijn geleerde lessen.

Ik weet 100% zeker dat je leven gaat veranderen als je positief gaat denken. Door mijn mindfulness lessen die ik ooit heb bereikt ben ik dit ook gaan doen en het leven is er zoveel gemakkelijker door geworden!

Tip 9: Zorg voor voldoende nachtrust

Te weinig slaap is niet goed voor je mindset als je wilt gaan afvallen. Bij een slaaptekort zijn vetrijke en suikerrijke voedingsmiddelen veel aantrekkelijker, waarschijnlijk omdat ze ons een snelle energiestoot geven.

Tip 10: Visualiseer je ideale gewicht

Stel je zelf eens voor dat jij je ideale gewicht hebt. Maak dan eens een kleine mind-film in je hoofd. Hoe zie je eruit? Hoe voel jij je? Wat is er veranderd in je leven nu je je ideale gewicht hebt? Geniet vaak van visualisaties om jezelf te helpen om superpositief te blijven. 

Mindset en afvallen: Alle oplossingen op een rijtje

Je hebt nu alle mindset tips gelezen die je kunnen ondersteunen tijdens het afvallen. Hoe kijk je er nu tegenaan? Heb je er iets aangehad? Persoonlijk vind ik tip 7: planning voorbereiding en actie de belangrijkste.

Hieronder heb ik een aantal links om een flitsende start te maken met je strijd tegen de kilo’s

handtekening auteur www.perfectevoeding.nl

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *